Baralaba: Myella Farmstay

DAG 13

Eigenlijk kan je vandaag vergelijken met gisteren...

Maar zoals meermaals in Australie weer een koude nacht achter de rug. We sliepen nochtans in een huisje maar geen verwarming voorzien en daar 's nachts de temperaturen tegen het vriespunt aanleunen, slaap ik dus met een fleece en legging! :p Australie is echt niet voorzien op koude... dikwijls is het dinner ook buiten dus kan je je maar ook beter voorzien met fleece en muts!

Oke, wat was er vandaag anders dan gisteren? Beslist het paardrijden!

Bij mij ging het al veel vlotter, Rebel luisterde betrekkelijk goed naar wat ik wou. Milan daarentegen liet zijn paard zomaar doen. Toen Qantas een kangoeroe spotte en schrok, lag Milanbijna van zijn paard. Milan reageerde niet zoals hem geleerd was... Een beetje verder vond Qantas het leuk om dicht tegen een boom aan te wandelen... geen erg voor dat paard natuurlijk maar Milan moest onder de takken door. We hadden geleerd indien dit zou gebeuren we naar voren moesten leunen en wat deed Milan? De tak beetnemen! 'Laat los, laat los...' ik mocht roepen wat ik wou maar Milan had er geen oren naar. Het paard bleef niet staan en Milan totterde van het paard af. Geluk bij een ongeluk dat hij de tak vasthad want die brak zijn val. Milan keiboos natuurlijk! Shane, onze gids, speelde op safe en van dan af aan moest Milan met zijn paard 'aan de leiband'. Maar bon, geen ongeluk gebeurd... oef!

Tijdens onze rit kregen we ook twee pythons te zien en natuurlijk - ik val in herhaling - vele kangoeroes en wallabies.

De middag was relaxed vandaag. Lekker lui in de hangmat met Wally, de kangoeroe, op schoot. Zalig! We soesden beiden gewoon weg in slaap! Tot hij kaka deed op mijn schoot! :p

Milan leerde bij Peter ‘to crack a whip'... een soort lange zweep leren knallen tegen de grond. Niet gemakkelijk zo blijkt. En neen, ik wou dit niet proberen, lag veel te gezellig in ‘the hammock'.

Tegen 17u zijn we met de BMX naar de zonsondergang gereden. Prachtig weeral! Jongens, ik heb hier al zoveeeeeeeeeeeeeeeel mooie zonsondergangen gezien!

Reacties

Reacties

mama en papa

Oei, gelukkig is de val goed afgelopen. Ik zie je zo voor mijn ogen liggen met dat klein walliebietje in je armen, gewoon zalig toch !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!