Lekker lui in Langkawi

Dag 25

Om 8.15u namen we de ferry richting Langkawi. Het was zo één van die speedboot-ferries en ik merkte al meteen dat mijn maag er niet tegen bestand was. Een Touristilleke bracht verlossing! We hadden plaatsen aan de zijkant toegewezen gekregen maar daar de boot niet vol zat, ben ik snel van plaats veranderd want had geen zin om me drie uren mottig te voelen.

Terwijl ik een tukje deed, heeft Milan naar ‘Johnny English’ zitten kijken. Een spionnenfilm met Mr. Bean, dat vond hij de max natuurlijk, ook al verstond hij er niets van want het was zonder klank en met Maleise ondertiteling! ;) Na 1,5u toonden ze een andere film en dat was met Engelse ondertiteling… echt grappig. Ik vermoed dat de vertaler de vertaal-tool van Google gebruikt had! ;)

In Langkawi werden we opgehaald door twee vriendelijke dames en reden dan gedurende een kwartiertje richting het midden van Langkawi. Het resort ligt tegen een berg omgeven van prachtige natuur en is opgetrokken uit enkele prachtige oude typische Maleise huisjes. Het onze is bijv. al bijna 90 jaar oud.

Wat een schitterend huisje kregen we toegewezen: Jasmine House. Een groot balkon, een zitruimte binnen, mooie slaapkamer en badkamer. En alles in een prachtig groen domein op 10 stappen van het zwembad.

Ondertussen was het al 12u en hadden we serieus honger want het ontbijt moest vanmorgen in een haastje gebeuren. De mensen – ondanks hun Ramadam – waren zo vriendelijk om ons een lunch te bereiden. En alles opgediend aan het zwembad. Wat een luxe!

Na de lunch was het tijd om te relaxen. Een zwembad voor ons alleen, meer moest dat niet zijn! ;) Ik heb direct de ligbedden uitgetest en goed bevonden…. Bijna de hele middag geslapen. ‘k Ging nochtans eens relaxen met een boek maar mijn ogen vielen gewoon toe… En Milan die heeft de hele middag in het zwembad gehangen. Hij was er met geen stokken uit te krijgen. Na een tijdje werd ik wakker van lawaai. De 2 kinderen van het Nederlandse koppel dat hier naar ik hoorde verbleef, waren erbij gekomen en met hun drieën hadden ze natuurlijk heel veel waterplezier!

Om 19u werden we verwacht op het diner dat Maria voorbereid had voor de Nederlandse familie op vraag van hen omdat het hun laatste dag was. En het heeft gesmaakt!

Milan zit nu naar de Kampioenen te kijken want er is een DVD-speler aangesloten in ons huisje. Dat hij dit plezant vindt, moet ik niet zeggen zeker?! En nu ga ik eerst wat lezen in mijn boek. Tot morgen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!