Tweede dag op Koh Tao

Dag 14

‘s Ochtends eens geen wekker en wanneer ik wakker werd, wist ik ook helemaal niet hoe laat het was… Zou het vakantie zijn?

8.40u, een mooi uur om op te staan. Als ontbijt kozen we pannenkoeken met bananen en chocoladesaus. Weer toast, spek en eieren zou te veel van het goeie zijn en ik moet zeggen dat die pannenkoek eigenlijk ook wel een serieus bommeke was! ;) We konden er dus weer tegen voor enkele uurtjes.

Jammer genoeg zaten we nog even gekluisterd aan het restaurant want een onweer dreef plots over. Niet voor lang en zo konden we na een halfuurtje richting strand.

Het resort ligt in een kleine baai met links en rechts rotsblokken. Milan wou op “expeditie” en ik was eigenlijk ook wel nieuwsgierig wat achter de hoek lag dus zijn we aan de klim begonnen. Jammer genoeg hebben we onze expeditie moeten staken want op een gegeven moment vormden de rotsblokken een muur waar we niet overheen geraakten. Och, maakt niet uit, het was een leuke bezigheid!

Dan wat afkoeling zoeken in het water en weer wat snorkelen. Jammer genoeg heeft ene snorkel het begeven want er kwam steeds water in… ik snap nog steeds niet hoe dat kan want ik vond geen lek. Moet iets met het ventieltje zijn maar ken er niets van…

Ik ben dan eerst een halfuurtje in mijn eentje gaan snorkelen, terwijl Milan zich fijn bezighield op de ligzetel. Daarna was Milan aan de beurt en ben ik eindelijk aan mijn eerste boek begonnen. Zaaaaalig ontspannen!

Milan maakte ook kennis met een Frans jongetje. Niet dat de Franse lesjes wat hebben geholpen, neen, daar was hij veel te schuchter voor. Maar ik moet niet spreken, ik was vroeger net zo! ;) Hij deed het liever met gebaren en dat lukte ook!

En hier zitten we dan, alweer onze laatste avond op deze bestemming. Morgen gaat het terug richting Koh Samui waar er weer vanalles gepland staat.

Reacties

Reacties

mama en papa

zalig, zo eens een dagje echt "niksen", als je dat zo kunt noemen in zo'n paradijs !

Yasmine

Het moet daar super zijn! Geniet daar nog van het paradijs. x

Filip & Isabel

Allez gij, heeft hij zijn Frans niet opgediept ? Je m'appelle Milan, j'habite à Waarschoot, ... of gewoon "Je veux une glace !" ;-)

Berenice

'k Zou liegen... Ik zei dat hij toch kon zeggen "Je m' appelle Milan", waarop hij reageerde "Ja, dat heb ik verstaan want dat jongetje zei dat tegen mij!" ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!