Onderweg...

Dag 2

De transit in Qatar was net lang genoeg om een Facebook-status te plaatsen en dan 10 min. later weer ’t vliegtuig op. Dit vliegtuig was zelfs nog groter en jammer genoeg drie rijen van drie naast elkaar… Grootste vliebtuig waar wj al mee gevlogen hebben, amaai! Maar heb toch liever een plekje voor twee en zeker om te slapen. Kan maar moeilijk op diene andere zijn schouder zitten kwijlen! ;-)

We zaten nog maar goed neer en ja weeeeeer eten! Die stewardessen doen gedurende 6 uren niet anders dan eten opdienen en afruimen… overdreven!

Slapen ging vanzelf. Milan sliep al een halfuurtje na opstijgen. Heb ik zelfs moeten wakker maken om eerste malariapil te nemen. Aangezien deze altijd hetzelfde uur moeten ingenomen worden en je met tijdsverschil zit, midden in de nacht dan maar!

En dan een dutje doen, geen probleem mijn ogen vielen vanzelf dicht tot… ja de stewardess me wakker maakte voor – je raadt het al – eten!!! Gelijk ik wel zin had om 5u Belgische tijd Thaise rijst met kip te eten?! Gelukkig was er nog een croissant en fruitsla zodat ik na enkele hapjes proeven weer een tukje kon doen.

Reacties

Reacties

Carine

Hey Bérénice en Milan,
Zo te lezen zullen jullie zeker geen honger hebben op jullie vliegreis !!!
Ik wens jullie terug een onvergetelijke, avontuurlijke en fantastische reis. Ik ben al héél benieuwd naar de volgende reisverhalen ! Have fun !!

Stephanie

Veel plezier op reis, jullie beiden!! Geniet ervan en ik volg (deze blog) op de voet! Wees voorzichtig! groetjes!

mama en papa

Eten, eten, eten .... dat zou iets zijn voor papa hé !
Nog veel plezier en laat de verhalen maar komen. xxx

Bérénice

Haha, neen honger heb ik inderdaad niet gehad! :D

Zussie

Gelukkig dat die sandwichen bij mama en papa gebleven zijn:-) X

Steven

Het wordt weer een fantastisch avontuur voor jullie twee !
Geniet er 200% van,groetjes vanuit het druilerige Kaprijke aan die twee wereld-verkenners !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!